Khamis, 13 Jun 2013

Microsoft office ku... Sabor je lah

Alhamdulillah. Bakal menerima pelanggan pertama. Walaupun kategori ciput "anak ikan bilis" tapi sebagai permulaan sebelum dapat jerung. Insya Allah I'll do the best for her. Tapi cam gini lah masalah tenet kat UiTM yang bermula tengahari tadi berlarutan sampai malam membuatkan dia terpaksa menghantar data esok subuh-subuh buta. 

Semoga aku dapat membantunya dan semoga Allah mempermudahkan jalan hidup kami. Kalau nak difikirkan buzy memanglah tak akan pernah sempat buat benda2 sampingan macam ni. Tapi aku perlu belajar mencilok masa dari sekarang supaya pada masa akan datang hidup aku tidak haru biru. 

Nasihat kepada diri sendiri, "walau sesibuk mana sekalipun, jangan stress2. hidup ini hanya sekali. Walau pahit, walau sedih, walaup pedih aku mesti menikmati setiap helaan nafas ini dengan penuh rasa kesyukuran dan penghayatan. Hargai setiap saat yang ada, dan kesempatan waktu yang diberikan untuk kita menikmati keindahan bumi ciptaan-Nya sebelum kita berpindah ke rumah free di bawah tanah"

Tetiba teringat apa yang disampaikan oleh Osman Affan ketika aku menghadiri ceramah beliau kalau tak silap pada tahun 2008. Apa yang beliau cakap? Lain kali lah aku cerita. Malam ni tak terlarat. Bengang GILERRRRssss dengan microsoftword laptop aku ni. heyyyyy kalau lah laptop ni ade pipi dah lama aku lempang laju2. HAHHAHAHHAH. opppssss sabar.... Inna Allaha ma'a sobirin... 


4 Syaaban 1434 =13 June 2013


Tiada ulasan:

Catat Ulasan