Khamis, 13 Jun 2013

Emosi tak stabil

Emosi yang tak berapa nak stabil. Paper untuk conference Bangkok semakin membengkokkan otak aku. Masih perlu bermain-main dengan software SPSS. Mual + muak + jemu. Sabar... Sabar... Sabar

Ayat power untuk pujuk diri sendiri "Untuk mendapatkan apa yang kita sukai, kita perlu bersabar dengan apa yang dibenci"

Budget, esok nak print dissertation dan nak run semula SPSS untuk conference paper, tambah LR pasal fraud. 

Melatih diri untuk meminimunkan kadar bergantung dan mengadu kepada manusia. Kerana suatu hari nanti mereka juga akan jemu dan menyampah seperti mana aku yang dah naik muak apabila terpaksa run regression, buat normality test berkali-kali... huhuhu... 
biarpun jauh di sudut hati, kalau tahi cicak jatuh atas lantai pun aku nak cerita hahaha...

Tetapi tentunya amat menyeksakan kalau tempat aku mengadu hilang dari hidup aku... Ibarat kita tampal handy plus pada luka dan biarkan lama-lama, tentunya sakit, pedih dan menakutkan bila kita nak cabut handy plus tersebut. atau ibarat gigi geraham orang tua yang lebih sakit apabila untuk dicabut berbanding gigi susu budak kecik




3 Syaaban 1434 =12 June 2013

Tiada ulasan:

Catat Ulasan