Ahad, 24 Mac 2013

Selamat pagi Ahad

Assalamualaikum wa sobahulkhair antum jami'a

Gambar di atas aku cilok dari page facebook  معلومات عامة مفيدة  Ini linknya https://www.facebook.com/infotam. Macam biasala aku ni bila tengok jek gambo tempat-tempat tinggi mesti rasa syooookkk sangat nak menjelajah menikmati keindahan alam ciptaan Allah Azza Wa Jalla. 

Pagi Ahad yang ceria ni, warm up dulu sebelum mendera otak kiri untuk bekerja. Semalam usai sudah semua fraud companies. Hari ini nak sekodeng CSR non-Fraud companies plak untuk dissertation aku. Selepas itu, kene buat writting untuk sume fraud companies. Pastu nak buat calculation untuk horizontal analysis untuk tiga GLC companies. Ala guna microsoft office excel jek, bukan kira manual pown. huhuhu tapi jenuh jugak ni. Dah la sejak dua menjak ni aku allergy sesangat terhadap segala tugasan yang melibatkan nombor. Yang ini untuk research 'boss' aku. 

ooopppssss lupa plak. Artikel bulan depan untuk kolum Belajar Penuh Gaya majalah Fokus SPM belum buat lagi. Minggu lepas baru conteng-conteng isi yang aku nak tulis. Ini wajib buat hari ini juga sebelum Pak editor perambat aku. So ringkasnya hari ini aku ada empat 'bende' besar yang perlu dilangsaikan. 

YESSSSS YAKIN BOLEH
AKU PASTI BOLEH!!!!

Sebelum mengharap orang bagi semangat, diri sendirilah yang terlebih dahulu perlu memotivasi dan menginspirasi hati, semangat dan jiwa dengan apa cara sekalipun. Selamat menikmati proses menyiapkan tugasan kepada diriku dan sahabat-sahabat yang senasib. Selamat menikmati hujung minggu kepada yang sedang bersantai & berenang-renang di atas katil :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan